O sile i przekazie jaki niosą za sobą media społeczościowe, zwane...
Firma, która będzie pozycjonować nam stronę będzie chciała...
Kiedy mamy już dobrą pozycję naszej strony to warto zastanowić...
Pozycjonowanie strony wykonujemy przede wszystkim po to, by pojawiły...
Kiedy mamy już dobrą pozycję naszej strony to warto zastanowić się, czy trzeba skupiać się na detalach, jak np. dobrze skonstruowane nagłówki, linkowanie wewnętrzne, elementy optymalizacji kodu i treści. Czy może lepiej dodać trochę linków, które dadzą ten sam efekt? Zakładając, że tzw. backlinki mają podobne znaczenie do optymalizacji to za nią przemawiają dwa argumenty:
- łatwiej wdrożyć zalecanie optymalizacyjne niż pozyskać bezpieczne linki,
- optymalizacja jest bezpieczniejsza od zdobywania linków.
Te dwie rzeczy powodują, że lepiej skupić się na optymalizacji i wykorzystać wszystkie elementy, które pozytywnie wpływają na jej pozycję. Właśnie optymalizacja powoduje, że mamy lepszy materiał do pracy. Dodatkowo powoduje ona, że nie potrzebujemy takiej mocy z linków, a gdy potrzebujemy mniej tej mocy to nie musimy skupiać się na pozyskiwaniu dużej ilości linków. Wystarczy, że skupimy się na pozyskaniu kilku, ale za to mocnych linków. Warto powiedzieć, że na ranking wpływa wiele czynników. Do nich możemy zaliczyć m.in. nagłówki, ALTy w obrazkach oraz optymalizację treści. Ważne, aby o nie wszystkie odpowiedni dbać. Im więcej elementów zostanie poprawionych, tym mamy większą szansę na odpowiedni efekt, czyli wyższą pozycję. Szczególnie ważne i widoczne będą zmiany, które wprowadzimy w optymalizacji treści. Najlepiej, aby była to unikalna treść, która dodatkowo zawiera słowa kluczowe. Musimy także pamiętać o odpowiednim linkowaniu wewnętrznym, który wpłynie na wewnętrzny przepływ PR.
Przeprowadzając proces optymalizacji należy pamiętać, że nie wszystkie zmiany można łatwo wprowadzić. Wśród nich znajdują się takie, które wymagają, aby skonsultować je z osobami bardziej znającymi się na technice. Często wymagają także żmudnej pracy nad detalami. Często ten czas można uznać za stracony, gry pod uwagę weźmiemy możliwe do uzyskania efekty. Jednak czasem wystarcza drobna modyfikacja w treści i Google potraktuje naszą stronę „na czasie” i umieści ją wysoko w wyszukiwarce.