Pozycjonowanie strony wykonujemy przede wszystkim po to, by pojawiły...
Mówiąc o pozycjonowaniu warto pamiętać o tym, że nie jest ono...
Kiedy mamy już dobrą pozycję naszej strony to warto zastanowić...
Piszesz ciekawie i chcesz zarabiać na swoim blogu? Nic prostszego...
O sile i przekazie jaki niosą za sobą media społeczościowe, zwane także social media, nie trzeba nikogo przekonywać. Ich znaczenie dla kształtowania opinii społecznych stało się nie do przecenienia. Początek tego rozwoju datuje się na 2007 rok. Znaczenie mediów społecznościowych znacząco wpłyneło na pozycjonowanie. W nich także można odpowiednio i skutecznie wykorzystać social media. Media społecznościowe spowodowały, że Interenet powędrował w ręce samych internautów i dlatego spotkał się z takim przyjęciem. Przez zaangażowanie ludzi w takich portalach można promować praktycznie wszystko: usługę, stronę internetową, jakiś produkt czy firmę.
W tym zakresie pozycję jaką osiągnęły portale społecznościowe może zagrozić tak zwany marketing treści, czyli content marketing. Ten rodzaj marketingu polega na umieszczaniu w sieci wartościowych treści, które zawierają także słowa kluczowe. Kroczenie w kierunku marketingu treści było naturalną sprawą i właśnie obserwujemy taki zwrot. Taki użyteczny tekst, czyli content może być tworzony przez wiele osób. Nie są to tylko pozycjonerzy. Mogą być to także redaktorzy, blogerzy czy każdy inny użytkownik internetu. W dzisiejszych czasach w branży pozycjonowania kluczową rolę odgrywa content marketing. Mniej ważne stały się linki, które są podpinane dla serwisu na poszczególne frazy. Dziś trzeba w pozycjonownaiu być cierpliwym i inwestować w treść. Marketing treści da wówczas długotrwały efekt o jaki ma chodziło, czyli czołowe miejsca w wyszukiwarce.
Kiedy będziemy wstawiać unikalne i dobre teksty, które zainteresują czytelników możemy systematycznie pozycjonować stronę. Musimy tutaj pamiętać o równowadze: w tekstach muszą znajdować się słowa kluczowe, ale nie może ich być za dużo, ponieważ tekst będzie nienaturalny i nie przyciągnie użytkowników. Tekst musi być odpowiednio skonstruowany i bezpośrednio odpowiadać na pytania użytkowników globalnej sieci. Nie będzie przesadą, gdy powiem, że marketing treści jest dzisiaj nowym SEO, a przez to całkowicie na margines spych Link Building. Wartościowe treści w content marketing będą na tyle dobre, że nie zginą w internecie i będą cały czas pracować na pozycję naszej strony.