Pozycjoner - Amator czy Profesjonalista?

Obecnie istnieje taki program jak Adddobry pozycjonerer, poprzez który możemy dodawać linki do naszej strony na tysiącach innych stron WWW. Wygląda to wszystko pięknie i wiele osób decyduje się z tego korzystać. Przede wszystkim amatorzy pozycjonowania decydują się na taką formę i w ten sposób próbują sprzedawać swoją ofertę pozycjonowania między innymi na Allegro. Wyszukiwarka najczęściej jednak doskonale wie, że takie strony są nierzetelne i w ogóle nie będą one brane pod uwagę przy ustalaniu pozycji wyszukiwania. Wartość takich odnośników jest więc praktycznie na zerowym poziomie i mimo, że przygotowanych jest tak wiele linków nie mają one wartości. Jednocześnie jeśli google zobaczy, że przygotowywane są takie manipulacje trzeba liczyć się z tym, że na naszą witrynę zostanie nałożona kara, a nawet może być usunięta z Google.

Zlecając pozycjonowanie powinniśmy szukać profesjonalistów, którzy mając własną bazę stron mogą prowadzić skuteczne pozycjonowanie. Liczy się obecnie jakość a nie ilość powstających linków. Trzeba więc pytać firmy pozycjonerskie o to jaką bazą stron mogą się pochwalić. Jeśli firma nie ma takiej bazy powinna nam zapalić się czerwona lampka w głowie. Gdy mimo tego uważa, że wywiąże się z zadania warto oczywiście dać jej szanse przy skonstruowaniu odpowiedniej umowy z taką firmą, która nas zabezpieczy. Pozycjonowanie a reklama w sieci Gdy wykupimy reklamę w sieci nie liczmy na to, że poprawimy pozycję w google. Takie odnośniki są określane jako płatna reklama i tym samym nie będą budowały naszej pozycji. Wszukiwarka i jej roboty bardzo sprawnie oceniają co jest płatną reklamą a co jest poleceniem i dlatego pozycjonowanie to co innego niż reklama. Gdy pozycjonujemy wejścia na stronę powinny pochodzić z wyszukiwarki, gdy używamy reklam takie wejścia będą ze strony serwisu, na którym się reklamujemy. Reklama da efekt krótkotrwały ale natychmiastowy. jak wybrać pozycjonera

Przy pozycjonowaniu na efekty musimy czekać, jednak będą one długotrwałe i warto z nich skorzystać, gdyż mogą utrzymać się nawet przez kilka miesięcy. Pozycjonowanie przez Public Relations Pozycjonowanie określonych stron przez słowa kluczowe to nie jedyna forma, z której można skorzystać. Skutecznym rozwiązaniem jest również pozycjonowanie, przy którym wykorzystuje się artykuły, w których promuje się zleceniodawcę i w związku z tym używa się do takich działań Public Relations i stron odsyłających o dużej wartości. Oczywiście można nieco zaoszczędzić na wydatkach i pozycjonować stronę własną dobrą treścią. Nie ponosimy wtedy kosztów, a jednocześnie samy dobrze dbamy o to co znajdować się będzie w treści, która będzie nas pozycjonować.

Zobacz także

Content marketing w pozycjonowaniu

Co zrobić, aby skutecznie wypozycjonować stronę firmową i blog?

Dlaczego pozycjonujemy?

Skuteczne pozycjonowanie

Miejsce w rankingach wyszukiwarek zależy od wielu czynników. Warto poczytać, co składa się na wysokie pozycje w rankingach...

Marketing internetowy

Zakupy w sieci z roku na rok staja się coraz bardziej popularną formą nabywania produktów...

Audyt SEO

Żadne pozycjonowanie nie może obejść się bez optymalizacji, analiz i treści...